Pentru ca prea mult am fost denigrati si abuzati de apucaturile, fandoselile si minciunile ungurilor, in special prin minoritatea lor aflata pe teritoriul tarii noastre, folosita ca un varf de lance in coasta noastra, m-am decis sa prezint o serie de materiale, sub genericul de mai sus, pentru ca toata lumea sa realizeze cine sunt ungurii, ce tare grave de caracter si comportament au, ce fel de actiuni denaturate desfasoara ei pe plan intern si international, toate acestea atat de rusinoase incat iti vine greu chiar si numai sa vorbesti despre ele.
Pentru inceput citez dintr-o stire aparuta pe HotNews.ro care spune aproape totul despre cele amintite in preambulul de mai sus:
Corespondenta din Germania
Orgie sexuala pe banii contribuabilului. Hamburg-Mannheimer si scandalul cu „broscutele oac” de la Budapesta
Vreme de trei zile, cei mai vrednici 70 de reprezentanti ai firmei de asigurari germane Hamburg-Mannheimer, acum inglobata in ERGO, s-au rupt in figuri la Budapesta. Incentive-trip-ul care a costat 300.000 de euro i-a recompensat pe cei mai eficienti agenti, cu distractii alese. Una dintre acestea a fost seara de balaceala colectiva la o baie termala dintr-un hotel de la Budapesta, unde au fost invitate si 20 de prostituate. Fiecare „numar” primit de acestea s-a concretizat intr-o stampila aplicata pe bratul fetelor. Cele mai tari dame de companie au strans o adevarata colectie de astfel de autografe, de la admiratorii din Germania.
Din bazin in baldachin
Bazinul baii termale din hotelul Gellert, din capitala Ungariei, e spatios. Arhitectura si decoratia interioara inaripeaza imaginatia. Un gand de „decadenta romana tarzie” pare sa-i fi inspirat si pe organizatorii „serii cu cantec” din anul 2007, care s-a incheiat intr-un dezmat colectiv. 83.000 de euro a costat doar aceasta distractie, din seria celor oferite in cadrul unei excursii de premiere a celor mai abili agenti de asigurari. O cheltuiala perfect justificata si deductibila de la plata impozitelor, a considerat Hamburg-Mannheimer (HMI).
„Acest party se pare ca a fost incredibil de „excesiv”, scrie saptamanalul Spiegel in 23.05.11. „Prostituatele au primit banderole colorate, unele dintre ele fiind rezervate celor mai de succes reprezentanti al firmei. Au fost amenajate baldachine si damele au fost stampilate dupa fiecare act sexual, ca vitele” mai descrie faptele, publicatia citata (n.n. Nici nu e de mirare ca tot ungurii au dat-o si pe tarfa de sinistra amintire, Cicciolina).
Pentru Handelsblatt, unii participanti ai serii au relatat si despre „un fel de Live-Sex-Act pe o scena, la care au luat parte un barbat si doua femei” (n.n. Probabil ca asa au procedat si in "luptele" pe care le-au dat si cu turcii si austriecii, ai caror vasali supusi au fost). Handelsblatt a fost publicatia in care, acum doua saptamani, au aparut primele dezvaluiri din scandalul de la HMI.
„Fiecaruia trebuie sa-i fi fost clar, inca de la intrare, ce se intampla acolo” a declarat un participant, ziarului Morgenpost Online. „Peste o duzina de dame intampinau oaspetii foarte sumar imbracate”. Doua trupe au oferit muzica live si peste 10 bucatari s-au ocupat de aleasa gastronomie a petrecerii. Desi pe marginea bazinului au fost instalate paturi, acestea n-au ajuns nici pe departe. „Unii dintre invitati au ajuns cu damele in alte incaperi si chiar in toalete”, mai relateaza participantul, care a dorit sa-si pastreze anonimitatea.
Distractie full-service
Torsten Oletzky (44 de ani) e presedintele consiliului de administratie al ERGO, concernul de asigurari in care este acum inglobata Hamburg-Mannheimer. El declara: „Intreaga excursie si petrecerea au fost organizate de o agentie specializata. Este insa discutabil ce s-a petrecut, de fapt, la baia termala. Momentan, audiem o serie de participanti. Prezentarile faptelor sunt foarte diferite”. Oletzky recunoaste insa ca, „indiferent de detalii, evenimentul a fost o greseala grosolana”.
Agentia specializata este EMEC GmbH din Türkheim (Bavaria) si se subintituleaza „Event-Full-Service“ www.emec.de. Acest serviciu complet pare a fi fost aplicat si in cazul mega-distractiei cu asiguratori. Ca si seful ERGO, unul dintre cei doi patroni ai agentiei organizatoare de distractii, Robert Ackermann, considera insa orgia budapestana ca un eveniment absolut izolat. „O astfel de petrecere n-am mai vazut nici inainte, nici dupa. EMEC e o agentie serioasa, multi dintre clientii nostri sunt IMM-uri cu principii“.
300.000 de euro din banii asiguratilor au fost cheltuiti pentru amuzamentul de trei zile si reincarcarea bateriilor celor mai dotati agenti de asigurari de la HMI/Ergo-Gruppe. La cateva luni dupa excursia de la Budapesta, participantii au fost informati ca ar trebui sa impoziteze, fiecare, suma de 3.000 de euro. Sa fi fost aceasta o incercare timida a firmei „sa-si spele fata”?
Juridic, nici firma si nici participantii nu pot fi trasi la raspundere pentru faptele petrecute.
Moral insa, se ridica serioase semne de intrebare. Pe langa faptul ca renumele firmei implicate in scandal are de suferit, intreaga bransa a asiguratorilor din Germania si practicile lor de recompensare au fost luate sub lupa. Cel putin in presa si opinia publica germana, caci reglementarile legale in domeniu au, dupa cum se vede, mai multi sustinatori decat contestatari.
Bazinul baii termale din hotelul Gellert, din capitala Ungariei, e spatios. Arhitectura si decoratia interioara inaripeaza imaginatia. Un gand de „decadenta romana tarzie” pare sa-i fi inspirat si pe organizatorii „serii cu cantec” din anul 2007, care s-a incheiat intr-un dezmat colectiv. 83.000 de euro a costat doar aceasta distractie, din seria celor oferite in cadrul unei excursii de premiere a celor mai abili agenti de asigurari. O cheltuiala perfect justificata si deductibila de la plata impozitelor, a considerat Hamburg-Mannheimer (HMI).
„Acest party se pare ca a fost incredibil de „excesiv”, scrie saptamanalul Spiegel in 23.05.11. „Prostituatele au primit banderole colorate, unele dintre ele fiind rezervate celor mai de succes reprezentanti al firmei. Au fost amenajate baldachine si damele au fost stampilate dupa fiecare act sexual, ca vitele” mai descrie faptele, publicatia citata (n.n. Nici nu e de mirare ca tot ungurii au dat-o si pe tarfa de sinistra amintire, Cicciolina).
Pentru Handelsblatt, unii participanti ai serii au relatat si despre „un fel de Live-Sex-Act pe o scena, la care au luat parte un barbat si doua femei” (n.n. Probabil ca asa au procedat si in "luptele" pe care le-au dat si cu turcii si austriecii, ai caror vasali supusi au fost). Handelsblatt a fost publicatia in care, acum doua saptamani, au aparut primele dezvaluiri din scandalul de la HMI.
„Fiecaruia trebuie sa-i fi fost clar, inca de la intrare, ce se intampla acolo” a declarat un participant, ziarului Morgenpost Online. „Peste o duzina de dame intampinau oaspetii foarte sumar imbracate”. Doua trupe au oferit muzica live si peste 10 bucatari s-au ocupat de aleasa gastronomie a petrecerii. Desi pe marginea bazinului au fost instalate paturi, acestea n-au ajuns nici pe departe. „Unii dintre invitati au ajuns cu damele in alte incaperi si chiar in toalete”, mai relateaza participantul, care a dorit sa-si pastreze anonimitatea.
Distractie full-service
Torsten Oletzky (44 de ani) e presedintele consiliului de administratie al ERGO, concernul de asigurari in care este acum inglobata Hamburg-Mannheimer. El declara: „Intreaga excursie si petrecerea au fost organizate de o agentie specializata. Este insa discutabil ce s-a petrecut, de fapt, la baia termala. Momentan, audiem o serie de participanti. Prezentarile faptelor sunt foarte diferite”. Oletzky recunoaste insa ca, „indiferent de detalii, evenimentul a fost o greseala grosolana”.
Agentia specializata este EMEC GmbH din Türkheim (Bavaria) si se subintituleaza „Event-Full-Service“ www.emec.de. Acest serviciu complet pare a fi fost aplicat si in cazul mega-distractiei cu asiguratori. Ca si seful ERGO, unul dintre cei doi patroni ai agentiei organizatoare de distractii, Robert Ackermann, considera insa orgia budapestana ca un eveniment absolut izolat. „O astfel de petrecere n-am mai vazut nici inainte, nici dupa. EMEC e o agentie serioasa, multi dintre clientii nostri sunt IMM-uri cu principii“.
300.000 de euro din banii asiguratilor au fost cheltuiti pentru amuzamentul de trei zile si reincarcarea bateriilor celor mai dotati agenti de asigurari de la HMI/Ergo-Gruppe. La cateva luni dupa excursia de la Budapesta, participantii au fost informati ca ar trebui sa impoziteze, fiecare, suma de 3.000 de euro. Sa fi fost aceasta o incercare timida a firmei „sa-si spele fata”?
Juridic, nici firma si nici participantii nu pot fi trasi la raspundere pentru faptele petrecute.
Moral insa, se ridica serioase semne de intrebare. Pe langa faptul ca renumele firmei implicate in scandal are de suferit, intreaga bransa a asiguratorilor din Germania si practicile lor de recompensare au fost luate sub lupa. Cel putin in presa si opinia publica germana, caci reglementarile legale in domeniu au, dupa cum se vede, mai multi sustinatori decat contestatari.
DESTRAMAREA ROMANIEI
DE LA PEŞCHEŞUL TURCESC LA PAŞALÂCUL FMI
ADEVARUL DESPRE UNGURI (I)
Un comentariu:
si mie-mi iau impozit din 700 de lei sa le dea astora pentru piscina ? nu mai functioneaza nicio lege?
Trimiteți un comentariu